JEG ØNSKER Å RETURNERE VARER. HVA SKAL JEG GJØRE?


For at returen skal være gyldig, må varene returneres i ny og ubrukt stand i den originale emballasjen utstyrt med produktmerke og bånd...

For retur av sending, gå til PostNord.no. Velg "Returner pakke" og "Returner med returkode". Bruk kode Freddy2021

Lever pakken tilbake der du fikk den utlevert.

Slik returnerer du:

- Fyll ut returslippen. Oppgi opplysningene dine, samt informasjon om produktene du vil returnere. Angi returårsak ved å bruke returkodene 1-5. Vær oppmærksom på at all informasjon må være fylt ut riktig for at vi skal kunne håndtere returen din.

Last ned returskjema

- Pakk varen/varene og returslippen i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk din egen emballasje.

- Gå til PostNord.no. Velg "Returner pakke" og "Returner med returkode". Bruk kode Freddy2021. Lever pakken tilbake der du fikk den utlevert. Be alltid om kvittering fra din leveringsstedet for sikkerhets skyld.

- Vær oppmerksom på at retur til Freddy bare kan utføres via PostNord. Be alltid om kvittering fra representanten din for sikkerhets skyld.

Vær oppmerksom på at det tar 5-15 arbeidsdager før vi registrerer at vi har mottatt varen din i retur. Så snart returen din er håndtert, vil du motta en bekreftelse via mail.

Hvis du har en forfallsdato som nærmer seg, kan du be Klarna ta en pause på fakturaen din eller flytte forfallsdatoen slik at vi kan motta returen din. Du finner Klarnas kundeservice HER.

Dersom du trenger hjelp med returen, kan du kontakte vår kundeservice: info@freddywear.no

NB! Transportrisikoen ligger hos kunden. Dette betyr at forbrukeren er forpliktet til å betale for gjenstander som er blitt borte eller skadet under transporten tilbake til Freddy. Be alltid om kvittering fra agenten din når du kommer tilbake til oss. På denne måten er forsendelsen alltid sporbar.

Retur sendes til:

Freddywear.no C/O Primecargo AS

Vestre Vanem vei 15

1599 Moss

Norge